TeamMathildeObdeijn.reismee.nl

Maandag

Vanochten een beetje lui, dus nog even lekker omgedraaid. Moniek moest om 11 uur aan het werk en half 11 kwamen Huub (mijn broer) en Maud hun dochter ineens de camping al oprijden, ze zouden er 's avonds pas zijn, maar hebben 's nachts gereden.

Vandaag een beetje rustig aan gedaan. Hebt 2 teksten geschreven voor op kaarsen. Een voor mijn tante Marietje, die mij zeer dierbaar was en eentje voor mijn oude kamergenoot die het helaas niet gehaald heeft. Je komt dan ik een tent waar je in een krat je kaars kwijt kunt. Deze kratten staan symbool voor de bocht waar jij je kaars wil hebben. Voor mij was dit erg emotioneel, het was nog vroeg en sommige kratten stonden al vol met kaarsen. Wat zijn er toch al veel mensen overleden aan deze nare ziekte.

Jos heeft nog een fiets gehuurd en gaat morgen met Huub de berg op fietsen.

wij zijn later weer naar boven gereden en Moniek opgezocht. Zij had haar eerste werkdag. En had al veel mensen gehad die langs kwamen op de eerste hulp. En daarbij al diverse nare verhalen gehoord. Dit heeft veel indruk op haar gemaakt.

uitgebreid over de logistiek voor donderdag gesproken. Er mogen geen auto's omhoog en je kunt met de bus en de kabelbaan , maar dit is omslachtig. En ws wil ik na het lopen wel even liggen. Besloten om de banken in de auto plat te gooien zodat ik daar lekker kan liggen.

Het wordt donderdag erg warm, 28 graden, maar de voorspelling wisselt met de dag. Maar voor donderdag is er al een protocol voor warm weer ingesteld. Extra water, komkommers met zout etc wordt er uitgedeeld.

Internet valt steeds weg, dus ik stop gauw, anders ben ik weer alles kwijt.

tot morgen

Reacties

Reacties

Elselien

Wat een andere wereld dan het dagelijkse leven...
Mooi, bijzonder maar ook confronterend, voor jullie allemaal!
Goed dat je kijkt naar je grenzen door de logistiek goed te plannen. Zet hem maar in de dieselstand: rustig doortuffen!
Groetjes voor allemaal.

Wilfried

Hoi Til, ik vind dit super en ben heel erg blij dat je dit kunt en doet. Ook voor Moniek en Jos.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!