TeamMathildeObdeijn.reismee.nl

Dinsdag

Weer een dag verder.

Lekker rustig aan gedaan. Jos en Huub zijn op de fiets naar boven gegaan. Moniek, Maud, Hanneke ( een collega van Moniek) zijn met de auto naar boven gegaan. We haalden de jongens al snel in. Boven wat rond gekeken, boodschappen gedaan. Onze startbewijzen gehaald én mijn shirt. We kregen er 2, ze hadden er een teveel gemaakt. Dus we hebben nu 4 shirts met team Mathilde Obdeijn erop.

De jongens zijn speciaal voor mij naar boven gefietst. En als je dan boven de knuffel krijgt van onze Huub, dan schiet je wel even vol. jos en Huub kwamen behoorlijk moe boven, maar over de tijd waren ze wel tevreden iets boven de anderhalf uur. Daarna nog weer een wandeling hoog boven Alpe dHuez gemaakt. Wat is het hier toch mooi.

En een geweldig weer is het, rond de 28 gr. We zijn hier echt in de zomer beland.

Vanavond naar het gemeentehuis geweest, daar was een optreden van Magriet Eshuis en Maarten Peters. Ook Pater Moeskroen speelde daar. Was gezellig. Nu aan een wijntje lekker buiten bij volle maan.

Morgen moet Moniek echt aan de slag. Dan is de Alpe d'HuZus. Dit is een tocht voor de vrijwilligers die ook graag omhoog willen. Maar daarover morgen meer.

Carly

Succes, veel plezier, doorzettingsvermogen, sterkte en allles wat je nodig hebt om deze tocht te volbrengen!

José van Berkum

Zal wel tweeslachtig zijn daar. Aan de ene kant de mooie omgeving, het lekkere weer, er samen zijn en aan de andere kant ook alle verhalen van mensen, herinneringen, je eigen strijd. Succes donderdag. Ik hoop dat het je brengt waar je op hoopt. Lieve groetjes uit nijmegen

Monique van Deursen

Hier op mijn zetel bij de Sparrenbos zittend denk ik aan jou en aan je tocht donderdag! Heel veel succes en sterkte om deze tocht te volbrengen. Groetjes

Pauline

Ik zal aan je denken morgen, kanjer!!

fam Groenen

We leven mee met jullie nu al indrukwekkende verhaal.
Milou gaat kijken of ze jullie kan volgen via de alpe d’huez site.
Heel veel succes morgen, we lopen in gedachten mee.
Toi toi toi kanjers.